TELLIMUSE ESITAMINE:
Kas ma pean Crystals.ee lehel tellimuse tegemiseks sisse logima/konto looma?
Ei, kui sul on kiire või sa ei soovi sisse logida või kontot luua, võid kasutada meie kiiret ja lihtsat Külalise tellimust. Me aga soovitame logida sisse/luua konto, et sa saaksid hoida silma peal oma ostude ajalool, valik on aga täiesti sinu!
Milliseid andmeid pean ma esitama tellimuse tegemisel või konto loomisel, miks?
Sa pead esitama oma nime, perekonnanime, arve- ja tarneaadressi, kontaktandmed (telefoninumber ja e-posti aadress) ning soovi korral ettevõtte nime, ettevõtte registreerimisnumbri ja/või KMKR numbri.
Nimi, perekonnanimi, arve- ja tarneaadress, kontaktandmed (telefoninumber ja e-posti aadress) – vajalikud sinu tellimuse sujuvaks töötlemiseks ja kohaletoimetamiseks või tellimusega seotud murede lahendamiseks.
Ettevõtte nimi, registreerimisnumber ja/või KMKR-number – pole vajalikud, kuid sa peaksid need esitama, kui soovid, et tellimuse arvel oleksid need andmed ning saaksid arve esitada raamatupidamisse.
Rohkem infot selle kohta, milliseid andmeid me vajame ning mille jaoks, leiab meie Privacy Policy.
Nimi, perekonnanimi, arve- ja tarneaadress, kontaktandmed (telefoninumber ja e-posti aadress) – vajalikud sinu tellimuse sujuvaks töötlemiseks ja kohaletoimetamiseks või tellimusega seotud murede lahendamiseks.
Ettevõtte nimi, registreerimisnumber ja/või KMKR-number – pole vajalikud, kuid sa peaksid need esitama, kui soovid, et tellimuse arvel oleksid need andmed ning saaksid arve esitada raamatupidamisse.
Rohkem infot selle kohta, milliseid andmeid me vajame ning mille jaoks, leiab meie Privacy Policy.
Millised on minimaalsed tellimuse nõuded?
Crystals.ee poest tellides pole minimaalseid tellimuse nõudeid! Tellimus võib sisaldada nii palju tooteid, kui sa vähegi soovid.
Kas tellimust saab teha ka välisriigist?
Jah, sa võid tellimuse teha ka välisriigis olles, kasutades mõnda meie valikus olevat maksemeetodit.
Kas tellimuse saab esitada ka telefoni või e-posti teel?
Tellimise toiming on loodud nii, et tellimusi saab esitada üksnes meie veebipoe kaudu. Kui sul on tellimuse esitamisel vaja abi, võta ühendust klienditeenindusega.
Kas ma võin kasutada erinevat arve- ja tarneaadressit?
Jah, võid küll. Sinu tellimus saadetakse tarneaadressile, mille märkisid tarneaadressiks kassatoimingute käigus.
Mul on KMKR number, kas ma võin seda kasutada tellimuse tegemisel?
Jah, kui sul on kehtiv KMKR number, võid sa selle sisestada oma konto andmetesse, mis esitad kassatoimingute käigus ning KM võetakse tellimuselt maha. Kui sa märkad, et miski ei tööta korralikult, võta palun meiega ühendust enne, kui teed tellimuse eest makse.
Kas ma saan oma tellimust jälgida?
• Lennupost:
Paki jälgimiseks kasuta palun Leedu posti kodulehel 13-kohalist jälgimisnumbrit, mille leiad saadetise kinnituskirjast.
• DPD:
Paki jälgimiseks kasuta palun DPD veebilehel 14-kohalist jälgimisnumbrit, mille leiad saadetise kinnituskirjast..
• DHL Ekspress:
Paki jälgimiseks kasuta palun DHL veebilehel 10-kohalist jälgimisnumbrit, mille leiad saadetise kinnituskirjast..
Paki jälgimiseks kasuta palun Leedu posti kodulehel 13-kohalist jälgimisnumbrit, mille leiad saadetise kinnituskirjast.
• DPD:
Paki jälgimiseks kasuta palun DPD veebilehel 14-kohalist jälgimisnumbrit, mille leiad saadetise kinnituskirjast..
• DHL Ekspress:
Paki jälgimiseks kasuta palun DHL veebilehel 10-kohalist jälgimisnumbrit, mille leiad saadetise kinnituskirjast..
Millal ma oma tellimuse kätte saan?
Tarne kiirus sõltub valitud tarnemeetodist. Rohkem informatsiooni tarne kohta leiab siit.